budayakan Ilmu, Amal dan Dakwah ( silakan muat turun )

Followers

Thursday, March 31, 2011

salam.. akhirnya, selamat tinggal facebook.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Alhamdulillahi rabbil 'alamin, setinggi2 ksyukuranku kepada hadrat Allah ta'ala , di atas limpah kurnia yang tidak terhingga..  selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi kita Saiyidina Muhammad kekasih Allah.. Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh..
Coretan kali ini bukanlah bermaksud untuk mnyampaikan ceramah atau kuliah.. tetapi hanyalah berkenaan luahan rasa.. facebook ni sebenarnya ada positif dan negatifnya.. kadang2.. meskipun boring dengan fb.. namun terdapat sesetengah orang berjam2 dok mengadap fb.. tidak dinafikan ada yang menyibukkan diri menyampaikan ilmu..iaitu mnjadikn Fb sbgai wasilah.. bagus sangat.. tetapi kadang2 kita teralpa sebentar.. ya saya tahu.. kita hanyalah manusia biasa.. kadang2 kita tersalah langkah.. manusia yang lemah yang senantiasa ada salahnya.. tetapi kita kna ingt, kita juga telah diiktiraf oleh yang Maha Agung , iaitu kita adalah sebaik2 ciptaan Allah ta'ala..hihi.. mcm nk bg kuliah plak.. apapon.. sbnrnya,, cuma nak gtau.. akaun Fb dah di delete, dalam masa 14 hri akan kekal hilang akaun dari server FB.. hermm...actually ,saya dh byk kali nk delete.. tapi tak jadi.. namun, akhirnya, tercapai jugak hasratku ini, entahlah.. nk kmbli aktif ke tak dalm Fb.. kalau nak aktif kna buat akaun baru la.. hmmm.. tengok la cmana, ada kepentingan dan keperluan ,, saya akan aktf balik, kot, kalau dirasakan tak dak kepentingan,, maka,, selamat tinggal dunia FB buat slama2nya.. :-) ..   haha.. saya ni jenis tak pandai nk menulis n bermonolog,, kalau berdebat atau berdialog secara live boleh la kot.. in sya Allah.. lama2 pandai rr mnulis nih.. ni tak tw la, BM dlm SPM dpt brpa.. A dengung kt.. k lah.. setakat tu ja la kt.. Bagi y mengenali saya, kalau yang nak contact tu,, boleh hubungi saya melalui phone atau email atau YM.. tu pon kalau on9 la.. doakan saya ye moga lebih baik dalam seni penulisan terutamanya dalam berblog..in sya ALLAH. wassalam.


#&%@*# Satu g,  bukan saya sahaja yang delete akaun fb, saya ada sokongan daripda mak saya juga..hihihi.. akaun beliau pon dah dideletekan slpas sya delete akaun sya.... #**#$$%


No comments:

Post a Comment